
Kuvareportaasi: Tuhat näytteilleasettajaa ja kymmeniä tuhansia kävijöitä – näin starttasivat Alihankinta-messut
Alihankinta-messujen avajaispäivä Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa veti jälleen tuhannet teollisuusalan ammattilaiset saman katon alle. Kolmipäiväistä tapahtuma on pohjoismaiden suurin teollisuuden kohtaamispaikka.
Teksti ja kuvat: Petri Kangas / Business Tampere
Pirkanmaan ja Tampereen seudun yritykset sekä sidosryhmät näkyivät vahvasti Alihankinta-messuilla avajaispäivänä tiistaina. Tampereen talousalueen ja Pirkanmaan kuntien lisäksi monilla maakunnilla oli omia yhteispaviljonkejaan, ja verkostoituminen oli vilkasta jo heti aamusta. Kolmipäiväiset Alihankinta-messut keräävät vuosittain tuhat näytteilleasettajaa ja parikymmentä tuhatta kävijää.
Tapahtuma on teollisuuden, uusien ratkaisujen ja alihankintaketjujen tärkeä kohtaamispaikka, jossa esittäytyvät metallin, konepajateollisuuden, elektroniikan, muoviteollisuuden, kiertotalouden ja teknologian yritykset.
Ohjelmassa on paneeleita, seminaareja ja palkintoja, joista merkittävin on Vuoden teollisuusteko -tunnustus. Tämän vuoden palkinnonjako on keskiviikkona 1.10. vähän ennen puoltapäivää. Finalistit ovat: Kemira, P2X Solutions ja Tampereen yliopiston teollisen myynnin lahjoitusprofessuuri.















Artikkeli Kuvareportaasi: Tuhat näytteilleasettajaa ja kymmeniä tuhansia kävijöitä – näin starttasivat Alihankinta-messut julkaistiin ensimmäisen kerran Business Tampere.
